[Пам’ятка] Використання ПЗ для веб-конференцій

До уваги керівників структурних підрозділів СумДУ та користувачів комп’ютерної корпоративної телекомунікаційної мережі СумДУ.

Для забезпечення скорочення витрат на телефонні міжнародні розмови та з метою  економії бюджетних коштів, просимо вас активно використовувати спеціалізоване  програмне забезпечення для організації веб-конференцій, онлайн нарад, вебінарів

Професійні платформи доступні на постійній основі для науково-педагогічного персоналу, співробітників та осіб які навчаються в СумДУ:

Google Meet – https://meet.google.com/

До 250 учасників.
Можливо приєднатись до конференції зі смартфонів (Android, Apple). Для смартфона необхідно встановити програму.
Зручно для організації нарад, спілкування із студентами.
Створити веб-конференцію можливо після входу з корпоративною адресою СумДУ.
Користувачам не потрібно нічого встановлювати. Для тих хто підключається не обов’язково мати корпоративну адресу.
Є загальний чат.
Є можливість показувати екран, або окремі програми
Є можливість планування веб-конференції у календарі Google
Запису немає.
У адміністратора не має можливості одночасно керувати аудіо та відео пристроями користувачів

Skype for Busines та Microsoft® Teams – https://products.office.com/uk-ua/microsoft-teams/group-chat-software

До 10 000 учасників.

Можливо приєднатись до конференції зі смартфонів (Android, Apple). Для смартфона необхідно встановити програму.

Зручно для організації нарад, спілкування із студентами, організації спільної навчальної та управлінської діяльності.

Створити веб-конференцію можливо після входу з адресою Office 365 СумДУ (отримати або відновити доступ – http://365.sumdu.edu.ua/).

Користувачам потрібно мати обліковий запис Office 365, або використовувати веб-додаток (встановлюється під час першої конференції). Додаток Skype for business входить до Office 365.

Є можливість показувати екран, або окремі програми
Є загальний чат та спілкування в стилі соціальної мережі, є можливість спільної роботи з документами, проведення тестувань, можливо підключати багато додаткових модулів таких як планувальники, Trello, GitHub тощо.
Зручно керувати командами та проектами, можливо організувати та керувати декількома командами, використовується проектний метод роботи.
Є можливість планування веб-конференції у календарі Outlook
Є можливість запису веб-конференцій.
Адміністратор має інструменти одночасно керувати аудіо та відео пристроями користувачів

 Безкоштовно доступні

 Zoom https://zoom.us/

В безкоштовній версії до 100 учасників (одна конференція може тривати до 40 хвилин).
Можливо приєднатись до конференції зі смартфонів (Android, Apple). Для смартфона необхідно встановити програму.
Зручно для організації нарад, спілкування із студентами.
Створити веб-конференцію можливо після реєстрації на сайті програми.
Користувачам не обов’язково реєструватись у програмі, для підключення необхідно встановити спеціальну програму.
Є загальний чат та індивідуальні чати.
Є можливість показувати екран, або окремі програми, є можливість одночасно демонструвати декілька екранів.
Є можливість планування веб-конференції на визначений час.
Є можливість запису конференцій.
У адміністратора є можливості одночасно керувати аудіо та відео пристроями користувачів

Viber  https://www.viber.com/

Додаток VoIP (інтернет-телефон) для смартфонів, що працюють на платформах Android, BlackBerry OS, iOS, Symbian, Windows Phone, Bada і комп’ютерів під управлінням Windows, OS X і Linux. Інтегрується в адресну книгу і авторизує за номером телефону. Дозволяє робити безкоштовні дзвінки через Wi-Fi і мережі 3G (оплата тільки інтернет-трафіку) між смартфонами з встановленим Viber, а також надсилати текстові повідомлення, картинки, відео-та аудіоповідомлення.

Skype https://www.skype.com/

Працює на платформах Windows, Mac, Linux.
Можливо приєднатись до конференції зі смартфонів (Android, Apple). Для смартфона необхідно встановити програму.
Зручно для організації нарад, спілкування із студентами.
Створити веб-конференцію можливо після реєстрації на сайті програми.
Користувачам не обов’язково реєструватись у програмі, для підключення необхідно встановити спеціальну програму.
Є загальний чат та індивідуальні чати. Є можливість підготувати опитування.
Є можливість показувати екран, або окремі програми, є можливість одночасно демонструвати декілька екранів.
Є можливість планування веб-конференції на визначений час.
Є можливість запису конференцій.

Доступні професійні системи на період 90 днів:

CISCO Webex https://www.webex.com/webexremoteedu.html

Професійна платформа організації веб-конференцій та вебінарів компанії CISCO.
Є можливість приєднатись до відкритих вебінарів на їх платформі та організувати власні відкриті для усієї спільноти.

Adobe Connect  https://www.adobe.com/products/adobeconnect.html

Професійна платформа організації веб-конференцій та вебінарів компанії Adobe.
Є можливість приєднатись до відкритих вебінарів на їх платформі та організувати власні відкриті для усієї спільноти.

Прокрутити вгору